COMANDA 0.00 MDL

Termeni și condiții

Site-ul web www.brutariabardar.md este administrat de către societatea pe acțiuni “SICOM”, IDNO: 1003600165033, având sediul în satul Bardar, raionul Ialoveni, str. Aurel David 79, MD- 6811, tel. (+373) 69 082567; (+373) 268 37515 Adresa de email: info@brutariabardar.md
În acest document sunt stabiliți termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.brutariabardar.md și toate condțtiile de achiziționare a produselor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, de retur și orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit in continuare “Termeni si Condiții”.
Accesarea și/sau utilizarea site-ului www.brutariabardar.md de către dumneavoastră constituie ACCEPTAREA prezentelor condiții și vă obligă la respectarea acestora. “SICOM” SRL își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate dupa publicarea modificărilor respective pe acest site web. Toate materialele de pe acest website sunt proprietatea “SICOM” SRL, reproducerea, stocarea, ori transmiterea unor părți ori a întregului conținut al acestora, fără acordul prealabil al proprietarului, este interzisă.

1. Dispoziții generale
1.1. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii și condițiile de vînzare a produselor (în continuare – Termeni și condiții) prezentate mai jos.
1.2. Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 1029 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții de vînzare, le acceptă prin bifarea alineatului “Am luat cunoștință și sunt de acord cu termenii și condițiile de vînzare pe site-ul www.brutariabardar.md și cu prelucrarea datelor cu caracter personal”. Toate Ofertele afișate pe acest site sunt valabile în limita stocului existent. Toate prețurile expuse sunt prezentate cu TVA inclus, informațiile despre articole și prețuri sunt prezentate sub rezerva erorilor de tipar.
1.3. Relațiile dintre client și vînzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
1.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date fără o notificare prealabilă a clienților.
1.5. Prezentele condiţii reprezintă cadrul general potrivit cărora se desfaşoară activitatea de comerţ electronic la distanţă/online, cuprinse într-un sistem de vânzare organizat de “SICOM” SRL.

Aceste condiţii de comerţ electronic se pot realiza inclusiv prin încheierea unui contract electronic de vânzare-cumpărare la distanţă, asupra carora prin comanda efectuată după comunicarea electronică comercială din partea vânzătorului, consumatorul persoană fizică îşi exprimă expres şi neviciat consimţământul cu privire la încheierea la distanţă a contractului, prin plasarea comenzii.

2. Definiții/Noțiuni
Cumpărător – orice persoana fizică, utilizator al www.brutariabardar.md, care plasează o comandă pe www.brutariabardar.md / către “SICOM” SRL.
Vânzător / Administrator – “SICOM” SRL, cu sediul în satul Bardar, raionul Ialoveni, str. Aurel David 79, IDNO: 1003600165033.
Produse – orice bun afișat / comandat / achiziționat de pe / la www.brutariabardar.md / “SICOM” SRL.
Comandă – documentul electronic, precum și orice cerere de produse plasată pe www.brutariabardar.md, prin care Vânzătorul este de acord să livreze produsele, iar Cumpărătorul este de acord să le primească și să efectueze plata acestora.
Contract electronic de vânzare-cumpărare la distanţă – Comanda confirmată de către Vânzător, în conformitate cu Termenii și Condițiile.
3. Securitatea datelor cu caracter personal
“SICOM” SRL, prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu Legea Nr. 133 din 08.07.2011 cu privire la protecția datelor cu caracter personal. Aceste date vor include însă nu se va limita la: Adresa IP a clientului; Numele clientului; Prenumele clientului; Telefonul clientului; Tipul Cardului; Numele clientului indicat pe card; Adresa email client; Valuta tranzacției; Informații despre livrare. Utilizăm datele Dvs. cu caracter personal pentru următoarele scopuri:
– Contractarea și administrarea relației cu clienții.
– Date pentru analiza statisticilor accesării clienților noștri.
– Date pentru politica de cookie-uri.
– Date pentru publicitatea personalizată conform categoriilor de interes al clientului.
– Date pentru determinarea câștigătorului în acțiunile promoționale ale vânzătorului.
Accesul sau transmiterea informației cu caracter personal poate fi furnizată către:
– Angajații companiei noastră cu scopul înregistrării și efectuării comenzii.
– Furnizorii de servicii de plată/bancare.
– Furnizorii de servicii de cercetări de piață.
– Furnizorii de servicii de marketing/telemarketing.
– Instituții publice la solicitare conform legislației.

4. Folosirea cookie-urilor
4.1. Vânzătorul are dreptul de a utiliza metoda “cookies”. Noi folosim “cookies” pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele site-ul nostru. Site-urile folosesc des aceasta metodă pentru a îmbunătăți identificarea utilizatorilor lor. “Cookies” reprezintă o cantitate mică de informație, care este trimisă de browser-ul Clientului și se depozitează pe hard disc-ul computerului. Acestea se transmit în momentul când Clientul viziteaza site-ul nostru prin intermediul unui calculator. Daca Clientul nu elimina “cookies”, de fiecare dată când utilizează același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anunțat de vizita sa, iar noi putem colecta informații statistice despre activitățile Clientului pe site.

5. Masuri de securitate
Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o ofera Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria raspundere.

6. Serviciul suport
“SICOM” SRL oferă clienților săi Serviciul suport la numărul de telefon (+373) 69 082567 sau (+373) 268 37515. Zilele de lucru ale Serviciului suport: luni –vineri, orele de lucru 09:00 până la ora 17:00, sâmbătă, duminica – zile libere.
7. Efectuarea comenzii pe site
Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul produsului. Click pe butonul ‘ADAUGA IN COS’, disponibil sub imaginile produselor. Produsul este acum disponibil în ‘COSUL DE CUMPARATURI’. Acesta este accesibil din colțul dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link, sau click, pentru a descoperi ‘COSUL DE CUMPARATURI’. Editează sau continua cu comanda mărfurilor prin click pe butonul ‘COMANDA’.

Introduceți datele de contact şi datele livrării mărfurilor: – Numele, prenumele;
– Adresa de livrarea Cumpărătorului;
– Numărul de telefon al Cumpărătorului;
– Adresa poștei electronice;

După care este necesara selectarea metodei de plata.
Click pe ‘CONTINUA’ pentru a continua pe platforma de plata securizata.

8. Modalitatea de plată
Prin intermediul cardului bancar VISA/Master Card
– În cazul în care veți alege metoda de achitare prin intermediul cardului bancar VISA/Master Card, Dvs. o să fiți redirecționat pe pagina operatorului de plăți.
– Pe pagina băncii vi se va cere confirmarea tranzacției (acordul) pentru efectuarea operațiunii. După efectuarea cu succes a plăţii, pe ecranul Dvs. va apărea mesajul «Tranzacţia a fost aprobată», afişând detalii despre plata efectuată și confirmarea achitării.
– Dacă achitarea a eşuat din diverse motive, vă va apărea mesajul “Tranzacţia a fost refuzată”, banii din contul Dvs. nu vor fi sustrași.
– Dacă clientul achită produsul cu cardul bancar VISA/Master Card și, ulterior, din diverse motive refuză comanda, este obligat să anunțe operatorul cu 7 zile înaintea de a prelua comanda (pe telefon (+373) 69 847710 sau (+373) 268 37515 ). În acest caz administratorul site-ului va fi informat despre anularea tranzacției, și va returna banii pe cardul Dvs. bancar VISA/Master Card până la timp de 7 zile lucrătoare.
– Toate comenzile efectuate online, a căror achitare depășește termenul de 3 zile, vor fi anulate în a 4-a zi.

Achitarea numerar
Achitarea în numerar se poate efectua în momentul livrării. În cazul în care Cilentul refuză comanda, el este obligat să anunțe operatorul cu 7 zile înainte de a prelua comanda (pe telefon (+373) 69 082567 sau (+373) 268 37515).

9. Livrare
– Livrarea în raza mun. Chișinău și Durlești este gratuită. Valoarea minimă a comenzii este de 300 lei.
– Serviciul de livrare este disponibil și în suburbiile Chișinăului, prețul livrării începe de la 150 lei și variază în dependență de distanță.

Aveți posibilitatea să alegeți ziua livrării.
La plasarea unei comenzi online, comanda este expediată automat spre procesare. Indicați corect numărul Dvs. de telefon și un număr de rezervă. Operatorul nostru vă va apela pentru a confirma suma comenzii și detaliile de livrare.
Livrările se efectuează de Luni până Sâmbătă inclusiv.
Durata de livrarea a comenzii poate să varieze în dependență de sărbători, vremea de afară sau a traficului rutier.

*Utilizatorul site-ului își asumă responsabilitatea totală privind informația personală și de contact introdusă, precum: numărul de telefon, e-mailul, adresă, comentariile, etc.

10. Rambursarea plății
Se efectuează în cazurile când există o bănuială rezonabilă că a fost comisă o fraudă și când livrarea este imposibilă sau livrarea nu a fost efectuată în limitele termenului maxim / nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) zile din data confirmării Operațiunii de plată respective, “SICOM” SRL este obligat să inițieze Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției respective, cu excepția situațiilor în care a fost primit de la Cumpărător acordul expres în scris cu privire la prelungirea termenului de livrare. Magazinul electronic brutariabardar.md sau Cumpărătorul are posibilitate să inițieze atât Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției în sumă totală, cât şi în sumă parțială, reieșind din natura şi cauza revocării.

11. Returnarea mărfii
Datorită naturii artizanale a produselor noastre, nu putem oferi rambursări sau schimbăm produse de panificație și patiserie.
Odată ce un produs a fost luat de dvs. sau de o parte desemnată, acesta este considerat “acceptat”. Toate produsele sunt responsabilitatea clientului după ce acesta părăsește magazinul nostru sau după primirea de la șoferi. Restituirile solicitate datorită stilului de decorare, nuanței de culoare sau designului general de decorare nu vor fi onorate.
Dacă aveți nevoie să amânați livrarea produsuui pentru o altă dată, avem nevoie de o notificare de cel puțin 48 de ore în avans. Putem ține comanda amânată pentru o perioada nelimitată sau vă putem reprograma comanda pentru altă dată (în funcție de disponibilitate). Dacă doriți să schimbați conținutul comenzii Dvs., vă rugăm să ne informați în decurs de 48 de ore.
Puteți beneficia de o rambursare dacă produsul este adus înapoi la noi și calitatea produsului respectă standardele noastre. Producția noastră este testată zilnic pentru a asigura cea mai înaltă calitate posibilă. Țineți minte, condițiile de păstrare necorespunzătoare, pot afecta calitatea produselor.

12. Reclamații
În cazul reclamațiilor legate direct de bunurile achiziționate, puteți contacta operatorul nostru: tel. (+373) 69 082567 sau (+373) 268 37515), luni- vineri orele 09:00 până la 17:00. Adresa de email: info@brutariabardar.md, pentru a găsi o soluție de remediere a situației, în caz contrar puteți să vă adresați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței pe următoarele coordonate: mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Telefon: (022) 51-51-51 Linia fierbinte: 080028028 www.consumator.gov.md

13. Dispoziții finale și juridice:
Orice litigiu apărut în timpul accesării site-ului www.brutariabardar.md (în timpul efectuării comenzii, achitării sau transportării produselor) va fi soluționat pe cale amiabilă în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul înștiințării vânzătorului în formă scrisă. În cazul în care conflictul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.